Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Protest protiv diktature“ i režimsko spinovanje

Komentari (101) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 10 april 2017 12:16
Todor Mihajlović
Ma koliko delovao moćno i nepobedivo, Vučićev režim je itekako ranjiv – samo ako mu se odlučno, smelo i pametno izađe na crtu. U ovom trenutku postoje dva osnovna načina te borbe: ujedinjavanje istinske opozicije, s jedne, i građanski otpor i protesti, s druge strane.


Amin!
Preporuke:
171
19
2 ponedeljak, 10 april 2017 12:41
pokvareni spin - ko je protiv AV-a, taj ruši Srbiju
ne znači da je svaki protest protiv kompradorske i korumpirane vlasti automatski smišljen i rukovođen iz centra neke mračne, globalne „zakulise“. Pogotovo kada je, kao u ovom srpskom slučaju, ta vlast, zapravo, odličan, ako ne i najbolji partner upravo tim strukturama koje, navodno, žele da je sruše.

Bravo. Sjajno raskrinkavanje.
Preporuke:
133
10
3 ponedeljak, 10 april 2017 12:43
Slažem se sa Vama
Ali ne dozvoljavam ni da mi svaki diplomatski aparatčik, spoljni klijent i/ili poslovni partner SNS režima – a ima takvih i među istočnim i među zapadnim posetiocima – soli pamet i govori šta je šta i ko je ko u Srbiji. Znam koliko je, čak i kada si upućen i dobronameran, teško razabrati se u srpskoj političkoj močvari. Ali baš zato što sam dobro svestan relativnosti i svog sopstvenog znanja, sumnjam da neki strani „profajler“, ili povremeni prolaznik na političko-turističkom proputovanju kroz Beograd zna bolje od mene i priča mi o „makedonskom“, rumunskom“ ili „ukrajinskom scenariju“.
Preporuke:
101
10
4 ponedeljak, 10 april 2017 12:47
ZR
Jedan od boljih Đorđevih tekstova u poslednje vreme.
Naročito deo koji se bavi Rusima.
Glavna poruka je da bez objedinjavanja iskrene opozicije režim neće biti pobeđen.
Preporuke:
143
12
5 ponedeljak, 10 april 2017 12:47
Spiridon
Po meni lično je osnovni razlog za uspeh ove režimske drž' soroševce i izdajnike propagande u tome što je jako malo pravog patriotizma kod ljudi u Srbiji. Naime kada je krenula ta nacionalna euforija tamo na kraju osamdesetih, onda su sistemom vezane kupovine i udbaške propagande uz badnjake, slavske kolače i srpske zastave prodavani istovremeno i vatikansko-masonska zavera sa dodatkom istog ovog Soroša par godina kasnije. Kada pogledamo današnje medije koji bi sebe mogli nazvati patriotskim mi opet vidimo 99.99% onih koji guslaju o geostraktici, Sorošu, gospodarima iz senke, HAARP-u, satanistima iz EU i Amerike odnosno na onoj drugoj strani o svetoj Rusiji, caru Putinu i evroazijstvu kao svetlu na kraju tunela. Nažalost to ljudi čitaju i što je najgore oni u to slepo veruju, pa je za njih pojam patriotizma neraskidivo vezan za sve gore navedeno. Takvim ljudima je onda lako prodati bilo koju novu zaveru, jer oni samo u to i veruju, to jest Informer samo potvrđuje njihovu paranoju...
Preporuke:
67
31
6 ponedeljak, 10 april 2017 12:59
Mile
Odličan, ali zaista odličan tekst. A, nažalost, u pravu je i za Ruse da su se svojom podrškom Vučiću i napadom na proteste opet prilično obrukali.
Preporuke:
125
16
7 ponedeljak, 10 april 2017 13:11
Brane
Potpuna sloga u proceni: PROTESTI su nastali spontano, protest Omladine Srbije je protiv diktature aktuelne vlasti na čelu sa glavnim akterom A.Vučićem.

Ključna opasnost - protesti mogu biti ''prisvojeni''! Kako sprečiti?
Preporuke:
87
9
8 ponedeljak, 10 april 2017 13:15
penzioner Cviko
Pre par godina, jedne novine su objavile procenu da u Srbiji deluje između pet i sedam hiljada špijuna i subverzivnih elemenata. Da li se stanje promenilo i na koju stranu? Ne znam ali ovo imam na umu. Kžu, neki se ne skrivaju, već rade otvoreno? Službe umesto da se bave sa njima one se bave temama ko i naša štampa u stilu "ko je koga pipnuo, ko je koga štipnuo". Kao da je služba postala rijaliti posao a ne službe bezbednosti uz to slabo plaćene. Beli je svojim humorom donekle amortizovao narodno nezadovoljstvo ali opet to je kap u moru te je sve gurnuto pod tepih moralo da eruptira. A ko je gurao pod tepih? Pa vlast, naravno. Sve je trulo pa postojeća konstrukcija puca. Onaj ko je na vlasti trebalo bi da ima neka znanja iz mehanike ali i da ima, nema razuma da to primeni.Pre neko veče nabasao sam na neku emisiju "StudioB". Raspravljali su o protestu. Pena im je išla na usta nastojeći da izgovore sto reči u sekundi. Kad se neko tako ponaša, bez i jednog argumenta, znajte da je NAVIJEN, laže.
Preporuke:
84
12
9 ponedeljak, 10 april 2017 13:15
tužna istina
Ali ne dozvoljavam ni da mi svaki diplomatski aparatčik, spoljni klijent i/ili poslovni partner SNS režima – a ima takvih i među istočnim i među zapadnim posetiocima – soli pamet i govori šta je šta i ko je ko u Srbiji.

E, ovo je ključno i duboko tačno. Tretiraju nas kao koloniju u koju dolaze na safari i još nam sole pamet. Bravo Đorđe, ovo je zaista iskreno i hrabro rečeno.
Preporuke:
95
9
10 ponedeljak, 10 april 2017 13:27
mala primedba
Eno na Sputnjiku veliki srbski patrijota i poznati antinatovac Panović hvali AV, a jutros u jutarnjem programu RTS još poznatiji srbski patrijota Nebojša Krstić takođe hvali AV i kudi opoziciju. Neprocenjivo. Još samo da se svi zajedno skupe na kontrapmitingu sa Našima, Zavetnicima i Šrederom i Blerom. Možda navrati i Železnjak, ako nađe vremena između podrške diktatoru Turkmenistana i diktatoru Uzbekistana.
Preporuke:
78
12
11 ponedeljak, 10 april 2017 13:42
kolt 25 gap
Djordje, pa vi ste u ovom tekstu i sami naznacili sta treba raditi.
Protestima neko usmerenje i pamet dajte bas VI! Vi ste sigurno primetili koliko su protestvujuci zeljni i da dobiju i da daju informacije. Tu vi mozete pomoci! Videli ste mozda i koliko ima potrebe da se formulise neki prvi korak, neki prvi cilj. Do sada je ispalo dosta dobro, mora se reci. Ali vi imate i pameti i postenja koji bi dobro dosli. Vi biste mogli znacajno uticati da se okupi sira zajednica i da narod masovnije pristupi protestima.
Djordje, nemojte da proteste stvarno preuzme neko ko ovoj zemlji ne misli dobro! A vas i tako vec olajavaju razni rezimski aparatciki.
Razmislite, Djordje, i nemojte predugo razmisljati.
Molim vas!
Preporuke:
62
8
12 ponedeljak, 10 april 2017 14:01
Boba
Dobra analiza mada previše pesimistička. Dragi Đorđe ponekad je kod nas starijih previše iskustva previše nepotrebnog skepticizma što nema kod mladih na sreću.
Ono što vi i svi drugi poštene javne ličnosti možete da uradite je da pozovete preostalu opoziciju sa iole svesti i savesti da organizuje bojkot nazovi parlamenta kao u Crnoj Gori i aktivno i bez rezerve svaki dan podrži omladinu.
U svetu su juče prvi put veće medijske kuće počele da primećuju da se nešto dešava u Srbiji, kao France 24H.
Zato omladino, g. Vukadinoviću i svi sa iole srca ne mislite da je sve uzalud, tek je počelo!
A Vučićeve podguzne muve po medijima neka rade svoj posao, doći će dan kad će odgovarati iako to još ne znaju!
Preporuke:
70
9
13 ponedeljak, 10 april 2017 14:12
tužna istina
A najtužnije je što su, pored SNS botova i zapadnih atlantista, u tom demonizovanju protesta i demonstranata na beogradskim ulicama, što svesno, što nesvesno, izdašno učestvovale i neke patriote i neki ruski zvaničnici.

Mislim da Moskva greši sa Vučićem isto kao što su grešili sa Đukanovićem. I tako će im se isto obiti o glavu.
Preporuke:
83
10
14 ponedeljak, 10 april 2017 14:14
gandra
manje vise se slazem sa clankom - medjutim - mislim da bi prava formula bila zahtev za formiranjem vlade nacionalnog spasa i to posto protesti dodatno uzdrmaju vucicev rezim ( u sta ja ipak verujem da ce se desiti, tek je manje od deset dana proslo), to bi omogucilo okupljanje cele opozicije s jedne i protesta sa druge strane - jer bi se zastupao jedan neutralan stav - spas srbije- vlada nacionalnog spasa bi bila privremeni organ od nekih godinu dana dok se ne stabilizuju prilike i uspostave uslovi za fer izbore - naravno ovo deluje utopijski - uslov da se ovo desi je da ovi protesti prerastu u nenasilnu pobunu - da manje vise zemlja bude dovedena u stanje blokade i nemogucnosti normalnog funkcionisanja - meni deluje da je energija u protestu beskrajna - videcemo - intuicija mi govori da se vucic iz ovoga nece izvuci - prevelik je zalogaj krenuo da proguta - sam ce sebe "zadaviti" -
Preporuke:
41
8
15 ponedeljak, 10 april 2017 14:18
Onesvešćen
„Stručnjaci“ koji po Pinku, RTS-u i Studiju B prosipaju svoje geopolitičke mudrolije nikada ne pominju Crnu Goru, Đukanovića i Podgoricu, već uvek i samo Skoplje, Bukurešt i Kijev


Tačno, pun pogodak,...i treba razotkrivati te dvostruke standarde...još kod štampanih medija; DezInformer(navodno proruski), antiSrpski Telegraf, pogani Alo,...
Preporuke:
53
6
16 ponedeljak, 10 april 2017 14:23
Mary San
Svaki i najsponatniji protest mora da ima glavu i rep" - mora da ima organizaciju i jasno definisane kratkoročne i srednjoročne OSTVARIVE ciljeve, I to takve, da ta masa, ali i oni koji su na izborima glasali za AV, imaju nešto od toga, da uvide da je ovo drugo i za njih i za državu bolja opcija ! Sve to ja do sada ne vidim, ili bar ne tako jasno, osim nekih zahteva koji su više " tehničke" prirode. Jedina dva politička zahteva - smena Maje Gojković i smena na RTS-u su sa ovom skupštinskom većinom neostvariva. Dakle, šta nam ostaje?
Ili će se protesti sa vremenom "rasplinuti", pogotovu zbog nadolazećih praznika , ili eskalirati u GRAĐANSKI RAT !
Jedina vrsta protesta koja najčešće garantira uspeh je GENERALNI ŠTRAJK svih zaposlenih, ma koliko malo da ih je!Za to je potrebna osvešćena radnička klasa i jaki sindikati ! Imamo li ih ?
Preporuke:
30
23
17 ponedeljak, 10 april 2017 14:25
Vučić je na kapitalistički način poremećena osoba, antiradnička bitanga, pronemački kvisling, evroatlanski reakcionar i predstavnik antiživotnih i eksploatatorskih institucija!
Zahtevi studenata prema Vučićevoj kriminalnoj bandi su formalni i površni, a zanemaruje se priroda sistema koji on i stranke predstavljaju. Zapostavlja se bitna sadržina i suština. Gde je jasan stav mladih prema kapitalizmu, stranim i domaćim eksploatatorima, MMF-u, EU i NATO fašistima koje izdajnik Srbije, Klintonov, Bajdenov, Blerov i Mekejnov poltron i Merkelin papučar Vučić kao ''dobar pravnik'' zastupa? Kakav je odnos studenata prema rasprodaji Srbije od suvereniteta do naših fabrika? Gde je zahtev za uspostavljanjem društvenog vlasništva nad sredstvima za proizvodnju i nad medijima, za omogućavanjem ljudski dostojanstvenog posla i pravične zarade? Gde je odlučan zahtev za socijalnom pravdom, za besplatnim školstvom i zdravstvom dostupnima svakom čoveku?
Hoćemo li LGBT Srbijicu, mortalitetnu NATO kolonijicu ili suverenu, radničku, natalitetnu i socijalno pravednu zemlju ponosnih ljudi koji razlikuju saveznike i prijatelje od okupatora i njihovih satrapa?
Preporuke:
61
13
18 ponedeljak, 10 april 2017 14:26
Protesti u Federaciji BiH u februaru 2014.godine.
Nakon Drugog svjetskog rata Tuzla je bila jedan od industrijskih centara tadašnje SFRJ, a kako njeno stanovništvo, tako i stanovništvo cijele SR BiH je bilo većinom zaposleno u industrijskom sektoru. Nakon Rata u Bosni i Hercegovini vladajuće strukture na entiteskom i kantonalnom nivou vrše privatizaciju državnih preduzeća veoma loše, nakon prelaska preduzeća u privatne ruke, većina njih prestaje s proizvodnjom zbog prodaje njihove imovine, a radnici ostaju bez zaposlenja. Nezaposlenost u savremenoj Bosni i Hercegovini postaje svakodnevni problem, pored korupcije koja je postala općeprisutna svakim danom bilježi jaču tendenciju. Nezaposlenost u BiH doseže 47 %, a prosječna plata iznosi 845 KM.[8] Stanovištvo se sve više suočava s siromaštvom i glađu, nepotizmu, ponižavanju i ostalim vidovima ekonomske i moralne inferiornosti naspram vladajuće strukture i njihovih pristaša.


https://bs.wikipedia.org/wiki/Protesti_u_Bosni_i_Hercegovini_(februar_2014)
Preporuke:
8
19
19 ponedeljak, 10 april 2017 14:35
Nenad
5-i Oktobar v2.0? Ne Hvala!
Preporuke:
20
61
20 ponedeljak, 10 april 2017 14:42
Dragan R
Poštovani Đorđe,veoma vas poštujem i cenim, ali bih voleo da mi objasnite šta se to značajno dogodilo što je dovelo do toga da je kod mladih ljudi koji su blejali po kafićima kada je činjena sramna Briselska veleizdaja Države, ili kada je donošen robovlasnički zakon o radu, u trenutku eskplodiralo veliko i spontano nezadovoljstvo koje je izmamilo desetine hiljada njih na ulice Beograda bez ikakve organizacije i pokroviteljstva? Izvinite, ali za mojih 50 i kusur godina iz ličnog primera sam naučio da su spontani protesti Andersenove bajke.Ali to nije razlog zbog koga ne podržavam proteste studenata iako sebe smatram patriotom. Jednostavno, ne pada mi na pamet da podržavam borbu čiji je cilj da sjaši Kurta i uzjaši Murta a sistem i stvarni gospodar ostanu isti, makar ovaj drugi bio mnogo finiji, uglađeniji i manje sklon izlivima nekontrolisanog besa i samovlašća.Za mene je to samo još jedna obmana i uludo trošenje energije ionako već izmrcvarenog naroda.
Preporuke:
53
58
21 ponedeljak, 10 april 2017 14:45
Boba
I još nešto opozicija može da uradi iako se u mraku medijske diktature često nepotrebno čini da su svi putevi zatvoreni - a nisu, što nam mladi upravo demonstriraju.
Može da pozove Tomislava Nikolića da raspusti parlament i javno zatraži ponavljanje predsedničkih izbora a evo i zašto.
Ovaj poziv bi bio značajan imao ili nemao efekta na samog Nikolića koga očigledno ucenjuju fondacijom njegove žene jer upravo zbog toga Vučićevi žbiri preventivno ovih dana pročešljavaju fondaciju Dragice Nikolić.
Imao bi efekta jer bi ukazao dobrom delu naroda ali i Vučićevim podržavaocima spolja (kojima je itekako stalo do privida zakonitosti ako ne i do pravde i zakona) na Vučića i njegove nasilničke metode vladanja ucenama.
G. Nikoliću treba poručiti da sve sitne malverzacije kojima se bavio blede pred podrškom koju ćutanjem i nedelovanjem daje Vučićevom bezakonju i razaranju Srbije. Ako ima iole pameti shvatiće da još uvek može da kad tad dobije makar status zaštićenog svedoka spasi i sebe i narod.
Preporuke:
46
7
22 ponedeljak, 10 april 2017 14:46
negi
@ colt 25 gap......Umesto što molite Đorđa izađite na protest.Ovo se odnosi i na sve komentatore. Izađite na proteste pa posle da komentarišemo.Protesti se održavaju u svim većim gradovima Srbije.Prvo na protest pa onda komentari a ne obrnuto.
Preporuke:
66
13
23 ponedeljak, 10 april 2017 14:47
zoran g
Gradjanima ove zemlje je jasno da iza protesta stoje Aleksandar Vucic i njegov rezim. Mladi ljudi i njihovi roditelji (pripadnici srednje generacije) koji su zavrsili regularne skole i fakultete i koji posteno rade (ko ima srece da ima stalni posao), ne mogu vise da gledaju defile nepismenih i bahatih koji su poslednjih 5 godina zaseli na vlast. A. Vucic je napravio reprezentaciju najgorih kadrova SPS, JUL, DOS i upotpunio je svojim falsifikatorima diploma i zivota i svakodnevno ponizava gradjane Srbije. Nazalost, u Srbiji se sve brzo zaboravlja (npr pokradeni zajam za privredni preporod Srbije, hiperinflacija, piramidalne banke, prekrajanje izborne volje gradjana, politicka ubistva, kriminalci koji su imali poslanicki mandat, cuvanje 600 kg drzavnog heroina u sefu banke...). Zbog toga ne treba da cudi sto je Srbija pre 8 dana dala 2 miliona glasova coveku koji je gleda u oci i laze i obmanjuje. Srbijo, uzivaj i veceras u novoj epizodi melodrame i seansi hipnoze na Happy TV.
Preporuke:
33
8
24 ponedeljak, 10 april 2017 14:50
Orwell 1984
Bravo!Odlican tekst
Preporuke:
24
6
25 ponedeljak, 10 april 2017 14:56
Srki
ne da je ranjiv.Vucicev rezim je pri kraju.Njega je odrzavalo zaduzivanje.Uzme kredit,podeli ga po drzavnim firmama,privatnim licima i prijateljima i oni ga za uzvrat podrzavaju.Ove godine se drzava mora zaduzit 7 mlrd evra samo da bi vracala rate kredita,sto znaci da Srbija uskoro moze da ocekuje situaciju u kojoj nece biti novca.Jer,na 40 mlrd evra duga,uz GDP od 30 mlrd evra,vise niko nece davat pozajmice.Ako se Vucic odrzi ovih dana unatoc protestima,na prvom sledecem uglu ce da padne.Naima,mmf ce zahtavati otkaze u drzavnim firmama,a to znaci da ce oni koji su do sada podrzavali Vucica postat njegovi naajljuci neprijatelji,posle otkaza.Jednostavno,nece da bude para,a to ujedno znaaci kraj Vucica.Za njega osobno,bit ce monogo tezi nego da sad u demonstracijama izgubi vlast.Zapravo,u oba slucaja,pad ce da boli,a ja se nadam da ce zavrsiti u zatvoru i da mu neka nova vlast nece zaboravit zlocine protiv naroda i drzave.Kao i njegovim saradnicima,pre svega potpisniku Brisla,, Dacica
Preporuke:
45
9
26 ponedeljak, 10 april 2017 15:07
Petar B.
Vrlo dobra analiza g. Vukadinovica, s tim da bih ja bio jos direktniji u opisu odnosa velikih sila I Srbije. Jednostavno receno, svaka od njih ima svoje interese I njima ce se rukovoditi.

Ako je rukovodstvo Srbije (I biraci koji ih biraju) servilno, nesigurno u sebe ili jednostavno radi na svoju stetu, zasto bi EU, Rusija ili SAD to uzbudjivalo. Da citiram Cercilove reci, koji je rekao- "..necemo mi da zivimo u takvoj Jugoslaviji".

To ne znaci da ne postoji moralna odgovornost I g. Putina I g-dje Merkel I g. Skota, ali ovu zemlji moramo voditi MI!

Zato je bila toliko vazna pojava I g. Jeremica I g. Jankovica - jer veruju da nema potrebe postajati evropski Banglades (uz duzno postovanje Bangladesu na komparaciji) da bi ova zemlja negde dosla. Nama treba vise ljudi koji veruju u SEBE, a ne da ce im neko drugi desiti probleme.

Ovi protesti su neka vrsta drugog kruga izbora. Ali za njihov uspeh, potrebna je masovnost, profilisanost i podrska svih,pogotovu posle dokazane kradje!
Preporuke:
105
8
27 ponedeljak, 10 april 2017 15:09
aleksandar
Ne znam. Vukadinović je pametan čovek i njegov tekst je više nego solidan sa stanovišta koja on trenutno zastupa. A to je totalna opozicija Gospodar Vučiću i želja da mu se vide leđa.
Ne verujem u spontane "demonstracije".To ne biva. Uvek neko organizuje i vuče konce.
Indikativno je da nema ama baš ni jednog protestanta ni transparenta koji napada očiglednu režimsku izdaju - Briselske sporazume, suludo srljanje u propalu EU, odlične odnose sa ustaškim Montenegrom, "veberovštinu i protestantizam" te
ponižavajuće uvlačenje muti Merkel.
O tome duboka tišina. Drugim rečima, ovo nisu protesti kao oni antisoroševski u BJRM ili srpski u Montenegru, radi zaštite vitalnog nacionalnog interesa.
Ima patkara, ima žutih, ima "padanja u nesvest" drugosrbijanaca i fensi "građana" ama nema onih koje bole one vitalno važne nacionalne teme.
Ako je cilj rušenje "zlog diktatora",pitanje je šta posle pada. Ako zasednu Jankovićevci, džaba ste krečili. I niko neće moći da kaže da je bio obmanut.
Preporuke:
56
36
28 ponedeljak, 10 april 2017 15:17
Vlast je u pravu
Vlast je u pravu, protesti su djelo onih koji su izgubili izbore.
Preporuke:
17
61
29 ponedeljak, 10 april 2017 15:22
Srki
vlast nema uporiste ni u vojci ni u policiji ni u narodu. Uporiste vlasti je u posudjivanju novca i prosledjivanju tog novca elitama,medijima i partijskim clanovima u vidu plate u nekoj od ustanova drzave.Kad ne bude pozajmica,vlast ce da padne, a to ce biti do kraja godine.Tada ce sluzbeni dug biti oko 40 mlrd evra ili oko 130% GDP, ali mislim da je on jos mnogo veci jer cini mi se da u tom nisu drzavne obveznice.Ne znam namere Vucica,ali ako u tom radoblju namerava da izbaci Kosovo iz ustava i proda veci deo onog sto je ostalo od drzave,za njega bi to bilo kao da si je potpisao najmanje dozivotnu robiju.Suludo.Narod to nece da prihvati,kao sto nece da prihvati ni NATO.Potpisani ugovori se mogu proglasiti nevazecim,jer su ih potpisali kvislinzi koji su na vlast dosli prevarom.Da sutra ove demostracije postanu nasilne,Vucic nema u kogaaa daa se pouzda zaa intervenciju.Pitanje je da li bi vojka i policija poslusale komandu da napaadnu narod.Ucenjeni Dikovic nije nikakva garantija.
Preporuke:
40
4
30 ponedeljak, 10 april 2017 15:23
EOS
Ja licno, kao gradjanin ove zemlje, ne priznajem vise vlast osvojenu na ulici! TACKA!
Preporuke:
20
56
31 ponedeljak, 10 april 2017 15:26
Srki
hocu da kazem da ce Vucic,gubitkom kreditnog rejtinga Srbije,ostati bez osnovnog sredstvaa vlaasti - bez stranih kredita.Nema kredita,nema novca,nema ni poslusnika.Zato je ovo njegovo silovanje Srbije suludo.Za njega samoga.
Preporuke:
35
0
32 ponedeljak, 10 april 2017 15:26
Igor
Zao mi je ljudi koji gube vreme na tim protestima. Studenti koji nisu na predavanjima ne studiraju svoje knjige nisu fokusirani na svoj primarni zadatak. Mnogo toga se pobrkalo tokom zadnih nedelju dana. Postoje verovatno oni kojima ovako sta i odgovara, jer kobjagi podseca na neku revolucionarnu akciju, ali efekat svega toga je minimalan. Nema nicega sto ce ljudi iz protestnih kolona otkriti Vucicu i njegovoj bandi, a da oni to vec ne znaju. Caka je samo u jednom. Njima odgovara da je ovako kako je. To su oni ljudi koji su u stanju da ubiju celog zdravog i lepog konja zbog pola kile mesa. Ostatak ce naravno da se baci. E to je problem. Znaci STA??? Moraju da odu, pod hitno! Tu su potrebna malo ozbiljnija sredstva od ovih demonstracija.
Preporuke:
28
29
33 ponedeljak, 10 april 2017 15:29
ZEMUNAC
Bravo Djordje,odlicna analiza!Ako upotrebi silu,protiv studenata,cela SRBIJA ce se POBUNITI,i vojska i policija,koje su UZ NAS!Predao je Sev.Kosovo, DAO pozivni broj nepriznatoj drzavi,vladaju nam SAMO DIKTATOR,bate i kumovi,koji nas manipulisu po zelji, vulgarna cenzura i botovi!VLASNIK medija je bivsi direktor CIE,americki general Petreus!ON je ucenjeni,a NIKADA osudjeni ratni zlocinac,a ta krivica ne zastareva,A TO JE ZAPAD I ISKORISTIO!On MORA da ispunjava sve ucene zapada!Zato nam sada ,po "neutralnoj" Srbiji,protiv volje 80 posto biraca,setaju slobodno NATO legionari!ZAUSTAVIMO rasprodaju ORANICA,zbog otvaranja nekih poglavlja EU!AKO ga nateramo da sedne na POLIGRAF,nece moci na da objasni zasto je dao nas novac Fondaciji KLINTOM,a to su SOROSEVI LJUDI,pred izgubljene izbore U SAD!OSLOBODIMO SRBIJU!U Savamali nisu samo rusili barake,nego i UBILI Neduznog cuvara!A 7 u aferi helikopter!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
50
6
34 ponedeljak, 10 april 2017 15:33
Agent
Pa, rekao bih, malo vide, malo ne vide, a malo ih ne zanima. Princip je isti. Rusija je velika zemlja koja, objektivno govoreći, trenutno ima mnogo većih problema i briga.


A šta su sve garniture od 5. oktobra naovamo učinile da budemo Rusima uočljivi i bitni?
Preporuke:
21
12
35 ponedeljak, 10 april 2017 15:36
boban
Mnogi diskutuju o tome da li su protesti spontani.
To me podseti na onu narodnu:"Poklonu se zubi ne gledaju".
Komsiji treba 2000 Evra za operaciju.Ja mu nudim, a on me pita:"Odakle ti te pare"."Ko bre stoji iza tih para".
Preporuke:
29
12
36 ponedeljak, 10 april 2017 15:36
brlj
Da. Samo što su realne šanse da se demonstracije iskoriste neki opaki `likovi` .... A jedan je vuk opasniji od 100 mirnih...
Preporuke:
11
12
37 ponedeljak, 10 april 2017 15:36
Sorry
Mladi i penzioneri nemaju perspektive u SRBIJI i za to i taj PROTEST !!!
A, VI ko uvjek sve okrenete , kako vama odgovara po demokratskom partijskom ...lopovskom ELITNOM stilu od 90te do danas !
NAROD GLADUJE, a ELITA SE RADUJE - SRBIJA SE UMIRITI NE MOŽE !!!
Preporuke:
29
7
38 ponedeljak, 10 april 2017 15:36
Srbija ili Srbistan
Postoji jedna dodirna tačka studenata u štrajku i opozicije:
prvima je ukradena budućnost,drugima glasovi na izborima.
Mladi će se izboriti sa iskušenjima ili neće.
Verujmo u njih.
Svi ostali moramo ih podržati,jer bez njih Srbija nema budućnosti.
Bila bi to zemlja zombija.
hejter
Preporuke:
35
7
39 ponedeljak, 10 april 2017 15:37
"Panter"
Pa možda su te čestitke varijanta il bacio della morte iliti kiss of death. Uzgred - ko je prvi čestitao?
Preporuke:
9
3
40 ponedeljak, 10 april 2017 15:49
boban
aleksandar@ "Ako zasednu..."
Kada imas maligni tumor,tumor se pod hitno sece, bez ikakvih :"ako".
Vucic je stetocina na spoljnom i unutrasnjem planu.Jankovic bi se sigurno trudio da uvede red i pravdu u korumpirano sudstvo i tuzilastvo,policiju....
Preporuke:
11
34
41 ponedeljak, 10 april 2017 15:50
Saša
Omladina mora da shvati da sami moraju da kreiraju politiku, da prepoznaju probleme, i ponude rešenja u svojim zahtevima. Dovesti Kurtu umesto Murte ne rešava ništa, mi stariji to već dobro znamo.

Dakle zahtevi moraju da sadrže politiku, neki minimum oko koga svi mogu da se slože: vojna neutralnost, stop prodaji resursa i infrastrukture, stroge kazne za štetno zaduživanje države i uništavanje domaćih banaka kroz kreditiranje ljudi bliskih vlasti.

Studenti treba da analiziraju sva dosadašnja zaduživanja, ko se zaduživao, i ko je pare potrošio, te da predlože adekvatne sankcije.

Kada se sroči minimalna politika koja je nesporno u interesu svih građana Srbije, omladina treba uporno da se bori za tu politiku kroz demonstracije i na druge načine. Studenti mogu i moraju mnogo više nego što je zviždanje i šetanje.

A opozicija neka se bavi čuvanjem vreća sa glasovima... Kada vreće ne umeju da sačuvaju, ne znam šta će umeti.
Preporuke:
26
5
42 ponedeljak, 10 april 2017 15:58
zabe
Opservacije u komentaru su savrsene,ali ja bih ipak zakljucio,uprkos svemu;protestne setnje mladih i studenata svodi se samo na poziv,stampajte pare kako bismo mi i dalje mogli ,,blejati po kaficima,,.Prosto se zakljucuje po tome sto nitko ne postavlja zahteve po pitanju,,brisela,,tj.Kosmeta.
Preporuke:
20
19
43 ponedeljak, 10 april 2017 16:12
...
..."Izborni trijumf Aleksandra Vučića pokazao je da, iako većina i nije prezadovoljna stanjem u zemlji, ipak nije dozvolila da ih ponovo prevare eksponenti politike koja je osvedočeno neprijateljska prema državi i srpskom narodu. Postizborni cirkus pokazuje pak da poraženi prelaze na plan B, u kom otvoreno poručuju da većina nije ni bitna, već su samo oni kao avangarda. Razni su tu spinovi – kako je sve što je mlado, obrazovano, pametno, urbano i studira – za njih, a protiv njih zadrta većina, koja zaslužuje prevaspitavanje. Pribegava se čudnoj matematici, prema kojoj Vučić nije legitiman i nije njihov predsednik, jer, zaboga, njihovih 16 posto više vrede nego njegovih 56. Priča nije nimalo naivna, posebno imajući u vidu ukupnu mašineriju koja je pokrenuta, ali i zloupotrebe delova aparata sile – vojnih i policijskih sindikata."...
Preporuke:
9
31
44 ponedeljak, 10 april 2017 16:15
gavrilo
Đorđe, meni je najbliže istini onaj dio koji se odnosi na Srbiju kao MOČVARU, mislim da tu baš i nisi upotrijebio pravu riječ, umekšao si, a mogao si slobodno reći KANALIZACIJA!Ali najgore od svega je što i Ti i mi svi, većina, sjedimo u tim g...ima do ušiju!Jeste, užasno smrdi ali nas je AV izgleda navikao na taj smrad govoreći nam da se kupamo u vodama Iv san Lorana!najgore je što mu većina vjeruje zato smo tu gdje jesmo i uživamo u opojnim mirisima...A što se tiče Brisela,Berlina,Vašingtona...oni su tu da sprovode svoje ciljeve i izvlače profit.Nikada nas nisu voljeli a najviše se naslađuju kada vide koliko smo blesavi, zato mu i čestitaju jer su sve obesmislil a mi propadamo na njihovu sreću!
Preporuke:
31
3
45 ponedeljak, 10 april 2017 16:15
Orwell 1984
Sta su SNS botovi i sta oni rade vise informacija na ovom linku-http://dostajebilo.rs/newsweek-ispovest-razocaranog-sns-bota-sendvic-a-od-priloga-novac/
Preporuke:
13
5
46 ponedeljak, 10 april 2017 16:22
Tatjana
Ne mogu da verujem da nam je Ruska vlada to uradila, sve mislim da je neka greška.
Treba formirati vladu nacionalnog spasa.
Sećam se da se u teškim situacijama za naš narod uvek oglašavao sada počivajući Patrijarh Pavle. Zašto naša crkva ćuti, ćuti i ćuti...?
Preporuke:
29
5
47 ponedeljak, 10 april 2017 16:45
autokrata
Naravno da je ranjiv čovek koji mora da se okruži onakvim kreaturama i onoliko da falsifikuje, krade i laže.
To normalan političar ne radi u tolikoj meri nikad.
Preporuke:
22
3
48 ponedeljak, 10 april 2017 16:55
Bora
Spontani protesti mi deluju nerealno.Sta moze da se dogadja spontano u masovnim protestima?Neko to mora da organizuje! Pre bih verovao da je sam AV organizovao proteste,po sistemu kontrolisem i vlast i
opoziciju,nego da se to desava spontano.I kakvi su zahtevi? Gledajuci sta je sve ovaj rezim napravio...samo zaduzenje kod MMF za ovoj period vlasti,prodaja poljoprivrednog zemljista strancima,planiranje prodaje uspesnih monopolskih firmi,koncesija aerodroma, pa totalna predaja severa KiM....Sve ono sto su "zuti"zapoceli a nisu smeli AV hoce da realizuje!A u protestima se trazi ponistavanje doktorata,smena urednika na RTS!?Kao da je to prvorazredni drzavni interes! Vise to lici kad neko napravi svojoj stranci laznu opoziciju sa nevaznim zahtevima za koje je vec spreman i koji mu na neki nacin i odgovaraju!
Preporuke:
22
11
49 ponedeljak, 10 april 2017 16:57
međutim
Obzirom da proteste nije organizovao niko, odlično je ozvučenje.
Preporuke:
26
14
50 ponedeljak, 10 april 2017 16:59
Vukadinovic je odlican
Svidja mi se i napomena o evoluciji nekih od pristalica visokih "evropskih vrednosti", mada malo kasno, zar ne?
Zahtevi studenata i inih ciljaju uglavnom Vucica i SNS diktaturu (fasizam), ali je stvar mnogo sira, recimo unistavajuca kapitalisticka okupacija i kolonijalno ropstvo bez slobode I prava na rad, prehranu itd.
Sistemsko generalno (i redovno) skretanje paznje sa ovoga, banalizovanje i prostacko omalovazavanje naroda je prevrsilo svaku meru, pa su ovi protesti sigurno bolji nego cutanje sve dok ne vode u jos brze i vece (skoro izvesno u nasoj situaciji) izivljavanje sistema kao sto su clanstvo NATO, propast/ukidanje zdravstvenog i socijalnog osiguranja, jos masovniju prosituciju, droge, kriminal itd.
Manje ili vise umotano ismejavanje ili ruganje patriotizmu ima efekat obesrabrivanja otpora zacrtanom klasnom i rasistickom NSP, pa ona da oni koji veruju u prisustvo Sorosa, NATO i zavera doprinose uspehu medijske manipulacije narodom i odrzavanju diktature.
Preporuke:
16
7
51 ponedeljak, 10 april 2017 17:07
Aleksa
Odličan tekst.
Protesti treba da traju i da se ne smanjuju
i da i dalje budu neuhvatljivi što se organizatora tiče.
Zar nismo poznati da imamo odlične ekipne sportove?
Protesti nisu okrenuti samo protiv ološ-vučića i družine,
protesti su tu i da bi se,
nezavisno od njih, baš kako Đorđe piše, stvarna opozicija približila i
počela da ometa "vlasti" u Srbiji.
Dugo trajanje,
sve više nezadovoljnih iz različitih oblasti života,
preuzimanje od režima
režije predstave koja se igra u Srbiji.
E bre, bombardovali su nas 78 dana,
a protesti traju tek desetak...
nato i soroš sluge ne znaju kako da odgovore
i biće dovedeni u situaciju u kojoj je svaki odgovor pogrešan.
Takođe ne očekujem od Rusije mešanje u našu unutrašnju stvar. Prvo treba da iznutra iznedrimo narodnu i političku stvarnost sa kojom će Rusija moći da sarađuje.
U rečima lepe, ali i neupućene Zaharove, kao i "glavnog savetnika Putina" Železnjaka ne vidim ozbiljnu podršku ološ natovskoj ekipi.
Rusija stoji iza našeg naroda.
Preporuke:
17
14
52 ponedeljak, 10 april 2017 17:12
tek onako
A da li tvrdite da Janković ne bi činio iste ili još gore stvari od Vučića? Da li će novi politički blok na čelu sa Jankovićem biti više proruski nego Vučićev?
Preporuke:
32
20
53 ponedeljak, 10 april 2017 17:21
mogućnost
Protesti su planirani pod projektom DRUGI KRUG sa ciljem podrške Vučićevom protivkandidatu. Međutim, Vučić je pobedio u prvom krugu ali operacija DRUGI KRUG nije otkazana već je strategija promenjena i operacija se ne sprovodi pod tim motivom. Ipak, ne bih da licitiram i nagađam ko je organizator, ne radim u bezbednosnim službama a takođe nijedan od ozbiljnih "teoretičara zavere" se nije još oglasio po ovom pitanju.
Preporuke:
16
23
54 ponedeljak, 10 april 2017 17:29
Koga zmija ujede i guštera se boji!
Srećom ima još hrabrih i mudrih ljudi poput gospodina Vukadinovića da malo pomogne u prepoznavanju životinja u ovoj Vučićevoj žabokrečini i močvari!
Preporuke:
24
6
55 ponedeljak, 10 april 2017 17:35
Igor
Ko god misli, na primer, da olovka moze da se zaostri drvenim ili plasticnim nozem, slobodno neka ide na demonstracije.
Preporuke:
18
20
56 ponedeljak, 10 april 2017 17:37
Boba
Prisustvo režimskih botova i trolova je očigledno i ovde ali džaba im.
Onima kojima svaka dlaka smeta (a naš narod ima dobru izreku na tu temu) treba poručiti da izađu i sami napišu na plakatima šta hoće umesto da namerno ili nenamerno (što je svejedno jer je rezultat isti) potpomažu Vučića i naopaku mafiju na vlasti da nastave sa ekonomskim, državnim i svakim uništavanjem Srbije.
Onaj ko ne vidi do čega je dovela vlast lakeja, neznalica, korumpiranih lopina i najobičnijih skotova treba to otvoreno reći, i do kakve propasti ga tek može dovesti, i da je svaka pasivnost danas otvorena kolaboracija i pomoć ovoj naopakoj vlasti ili je slep kod očiju ili je zlonameran do bola, trećeg nažalost nema.
Preporuke:
33
9
57 ponedeljak, 10 april 2017 17:39
zavera teorija
Petog oktobra dvehiljadite sam bio na protestu ispred skupštine. Bio je, naizgled, protest nalik mnogim do tada, međutim, u jednom trenutku je prema ulazu skupštine kao jedan pojurila grupa ljudi. Tada su u skupštini spaljeni glasački listići. DOS je tih dana reklamirao objavljene rezultate predsedničkih izbora a 3 dana pred drugi krug aktivisti DOS-a su zapalili glasačke listiće. Dragi moji, to je bio državni udar. E sad, prisustvovao sam tome iz neznanja. Suviše mlad, neobavešten ali se ipak kajem.
Sad da kažem zašto sam ovo pomenuo. Nemojte da se na ovim protestima tako nešto desi. Toliko.
Preporuke:
44
16
58 ponedeljak, 10 april 2017 18:16
Izbor je na nama
Pre svega da iznesem neke svoje pretpostavke o glasačkom telu u Srbiji. Srbija ima sigurno duplo više nacionalno opredeljenih glasača i stranke građanskog opredeljenja nemaju nikakve šanse da u perspektivi samostalno imaju vlast. Ovo kažem iako sam glasam za kandidate građanske opcije. Problem sa nacionalnim biračima je što oni najiskreniji nisu brojniji od onih najekstremnijih i onih "pragmatičnih" zajedno. Srbijom vladaju upravo ti. Neko je lepo negde rekao da većinu SNS biračkog tela nimalo ne interesuje politika. Iskreno bih više želeo da najumerenije struje na levoj-desnoj ili liberalnoj-konzervativnoj strani postanu dominantne i da takvi stvaraju budućnost političke scene u ovoj zemlji. Nisu svi građanski opredeljeni birači oduševljeni Natašom Kandić, niti su svi patriotski birači oduševljeni Radomirom Počučom. Samo kroz saradnju građanskih stranaka koje ipak brinu o nacionalnom interesu i nacionalnih stranaka koje su dovoljno iskrene ova zemlja ima budućnost.
Preporuke:
24
3
59 ponedeljak, 10 april 2017 18:24
Boba
Još par zapažanja.
1.Teoretičarima zavera:
Ako mislite da je je jedino važno da neko 'mutan' organizuje 'zavere' mladih protiv više nego jasne diktature korumpiranih skotina, pa izađite, preuzmite i vi nešto od 'zaverenika' a ne da čekate samo da neko vas 'zloupotrebi'. Borite se njihovim oružjem jelte.
Ili ćutite i ne sabotirajte mlade ljude koji iako neartikulisani i nesvesni veličine zla kome se suprotstavljaju imaju hrabrosti ali nedovoljnu podršku onih bez ilizija, evroskeptika i patrio-skeptika podjednako. Oni bar nešto pokušavaju a ne sede i samo dobacuju kao ona dva matora zakerala na balkonu u Mapet šou seriji.

2.Da li vi pratite vesti? Vidite li da stvari eskaliraju opasno blizu globalnog sukoba koji može značiti i svetski rat? Rusija zaista nema ni vremena ni resursa da ih rasipa na trećerazredne diktatore u pokušaju. Ne treba ih pravdati kao ni neobaveštene Ruse koji lupetaju već treba razumeti situaciju i pomoći sebi osvajanjem slobode a time i celom slobodoumnom svetu.
Preporuke:
31
4
60 ponedeljak, 10 april 2017 18:26
Izbor je na nama 2
Ovi izbori su glasačima ponudili dovoljan broj kvalitetnih kandidata. Većinu njih (Janković, Jeremić, Obradović, Stamatović, Radulović, Popović) ja bih želeo da vidim kao glavne učesnike u političkom životu ove zemlje. Ukoliko vam smeta bilo ko od navedenih, znajte da niti može nestati milion i nešto građanski orijentisanih ljudi, niti može nestati 2-3 miliona nacionalno orijentisanih ljudi. Ako igrate na kartu da svi koji su građanski orijentisani odu odavde, onda u redu. Dakle, sviđalo se to nama ili ne, Srbija ima daleko bolju budućnost sa Jankovićem, Radulovićem, Borkom Stefanovićem i nekim iz (nadam se) reformisanog DS-a, nego sa Čankom, Čedom i Dinkićem. Ponavljam, ti ljudi ne mogu dobiti više od milion-milion i po glasova. Istovremeno, Srbija ima daleko bolju budućnost sa (duboko sam uveren) iskrenim patriotama Jeremićem, Obradovićem, Stamatovićem, Popovićem nego sa Vučićem, Dačićem i Šešeljom. Kada shvatimo da se moramo oslanjati jedni na druge, pobedili smo.
Preporuke:
24
6
61 ponedeljak, 10 april 2017 18:31
negi
@ Boba...... Za razliku od klasičnih botova ovi UDBA-ški su kao malo sofisticirani ali zadatak im je isti posejati sumnju. Mene fasciniraju stariji i stalniji komentatori koji nastavljaju svoju lažnu priču i licemerje.Pogledajte samo termin koji upotrebljavaju,"ova država".Oni čak ne smeju ni da izgovore ime "ove države".Još gore je što se prave blesavi da mi stvarno imamo nekakvu državu čije ime ne smeju ni da izgovore,pa ta država kao odlučuje skim će i kako će.Nema nikakve države Srbije,to je mantra kojom se maše i koju političari koriste.Ovo je obična teritorija,kao što je Divlji zapad bio koju koristi onaj ko je jači.Sve dok samoproglašene srpske "patriote" ne shvate da pričaju o nepostojećim stvarima ovako će biti. Alo,prijatelji,ne postoji država Srbija već provizorijum kojim upravlja trenutno najači i zato ga podržava i istok i zapad u isto vreme.Klinci to znaju i traže svoju državu,pravu državu Srbiju.Ne pristaju da žive u laži i provizorijumu kao vi,zato se bune.
Preporuke:
24
17
62 ponedeljak, 10 april 2017 18:41
negi
@ zavera teorije......Lažeš, 5.oktobra ni jedan listić nije zapaljen. Dosta tih UDBA-ških laži. 5.oktobar je organizovan jer je lopov pokušao ponovo da krade izbore. Ti si bio na protestu ali sa druge strane.
Preporuke:
20
25
63 ponedeljak, 10 april 2017 18:42
Izbor je na nama 3
Ovaj protest je protest protiv Diktature. Zašto bi zapad ili bilo ko stajao iza protesta, kada je Vučić savršena opcija za zapad? Sve ispunjava, a podržavaju ga oni glasači koji bi digli ustanak kada bi neko iz DS-a bio toliko poslušan zapadu. Ovi izbori su prilično otreznili sve (ili skoro sve) evrofanatike po pitanju EU, osim naravno onih evrofanatika koji su otvoreno podržavali Vučića. Takođe, ovi izbori su delu rusofanatičnih glasača pokazali da ni Rusima ne smeta Vučić. Dakle, ovi izbori su nas malo otreznili i od jednog i od drugog fanatizma i pristrasnosti. Ukoliko nismo shvatili da je ono najbolje na šta možemo da se oslonimo unutar granica ove zemlje (plus dijaspora), onda ništa. Ukoliko takođe nismo shvatili da ono što nas najviše ugrožava nije ni Soroš ni ne znam kakvi zaverenici protiv srpskog naroda, već jedan čovek i njegova Gebels-Pink-Informer-Rijaliti mašinerija, onda ništa. Sve čestitke gospodinu Vukadinoviću na sjajnom tekstu.
Preporuke:
30
5
64 ponedeljak, 10 april 2017 19:05
DrJelaBisic
Par pitanja:1.Ko je patriotska,aniNATO,anti EU,proruska,socijalno kapitalisticki orijentisana opozicija?Vidim da Borka podrzava proteste.I ona je opozicija AV.2.koliko je procenata celokupngg birackog tela dobila ta opozicja?g.Jeremic I g.Jankovic,g.Radulovic pa i Vojvoda od zardjale kasike,zeljan da opet bude u vlasti,nisu opozicija.Prava opozicijja dobila oko 1-2% birackog tela, 2,37% od izaslih.Izlaznost oko 50%. 3.Uz sve protivzakonite manipulacije(jer ma i manipulacija koje su zakonite)koliko je ukradeno opoziciji,koju avodim?Da li bi ta opozicja,da je sve idelno fer,dobila 5% glasova,umesto 1-2%?
Preporuke:
11
18
65 ponedeljak, 10 april 2017 19:40
Boba
@Izbor je na nama
Zanimljivo zapažanje ali nažalost pojednostavljeno i čak naivno.
U pravu ste da ti ljudi postoje i reprezentuju poglede koji odražavaju nacionalno-građanski raskol Srbije još od 19 veka, mnogi od njih iskreno veruju u floskule o 'civilizovanoj Evropi' pri tom zaboravljajući užase koje je ta 'civilizacija' donela kolonijama po svetu a i nama i dan danas, da ne zaboravimo dva svetska rata, oba evropski proizvod. One građanske i demokratske tekovine na koje se taj naivni sloj zalepio su nasleđe antičke Grčke koje je Evropa prisvojila ali je mnogo više išla krvavim stopama Rimske imperije i to i danas radi sa njenom oživljenom verzijom. U vozu sa pogrešnom destinacijom sve su stanice pogrešne kao i sve vozovođe makar u pokušaju.
Ipak sa njima treba razgovarati iako im nije jasno da je pristojnost u kolonijama kakvu Evropa pravi od Srbije nemoguća što Vučić i podrška koju mu daju dokazuju. Kada se skine Vučić biće mogućnosti i za otrežnjenje građana ako ih u Srbiji ostane.
Preporuke:
10
3
66 ponedeljak, 10 april 2017 19:41
gandra
novi zahtevi omladine koji su danas obznanjeni su revolucijonarni - ovo je kraj i za vlast i za opoziciju - ovo je REVOLUCIJA!!! - treba enrgiju usmeriti na nenasilnu primopredaju vlasti - kao sto gore napissah - vlada nacionalnog spasa - itd.
Preporuke:
8
6
67 ponedeljak, 10 april 2017 19:43
Spiridon
@ DrJelaBisic

1. Potpuno nebitno kao što je nebitno da li ovaj ili onaj tipa Borka podržava ili ne podržava proteste. Ukoliko sutra Borka kaže da je utorak jedanaesti april, da li to znači da nije utorak niti jedanaesti april ili ne?! Ono što je jedino bitno je da je na vlasti najgori mogući praziluk kupljene diplome šljam na čelu sa poremećenom osobom koja bi da bude sve od premijera, preko predsednika, patrijarha, gradonačelnika, urednika svih medija, rektora univerziteta i prvog čoveka SANU. Ta vlast se mora skinuti zato što uništava sam pojam države a sve političke podele dolaze nakon, nikako pre toga.
2. Nebitno takođe, zato što nije bilo ni najelementarnih uslova za fer izbornu utakmicu iz razloga navedenih pod stavkom jedan. Samim time su rezultati irelevantni odnosno dobijao je i Hitler 90% glasova sličnim metodama.
3. Ne postoje zakonite manipulacije odnosno u svakoj normalnoj zemlji se za bilo šta iz SNS repertoara kupovanja i ucenjivanja ide u zatvor. Za ostalo videti pod dva
Preporuke:
27
5
68 ponedeljak, 10 april 2017 19:48
Mlado ludo
Omladina je u principu naivna, bez životnog iskustva, puna nekih "ideala" za koje ni sami ne znaju šta su i kako da ih provedu.Dok si mlad, do neke 25 godine života, misliš da možeš sve, da je svijet samu tu radi tebe, ali sa godinama i životnim poniženjima se "osvješćuješ" od zabluda svoje mladosti, i shvatiš da si u ovom svijetu "niko i ništa, nebitan i nikako značajan.Omladina nije svjesna da je samo " poput metle" koju neko "iskoristi da pomete" i ponovo ostavi u ćošak, kao beznačajnu stvar.
Preporuke:
14
18
69 ponedeljak, 10 april 2017 19:49
GEDZA
E MOJ DJOLE, NISI ME POSLUSAO, TREBALO JE DA TI BUDES PREDSEDNICKI KANDIDAT ALI SADA OSTAJE DA SA SANDOM POVUCES DVERI I SVA PATRIOTSKA UDRUZENJA ZA SPAS SRBIJE I POVEDS OVE STUDENTSKE PROTESTE. ZAR JE PETOOKTOBARSKA MAFIJA IMALA BOLJE VODJE PA SU MOGLI DA NAS MESECIMA CIMAJU I PO MRAZU I PO KISI ?
ZATO NEMOJ DA SE SNEBIVAS..., DODJE TAKO VREME U ZIVOTU COVEKA, DRZAVE I NARODA KADA M O R A DA SE PRIHVATI NECEG STO BAS I NE ZELI ALI MU BOZJI DUH/SAVEST NE DA MIRA I M O O R A DA SE UMESA I RADI ZA TE CILJEVE U KORIST OBICNIH LJUDI KOJI BAS I NISU SVESNI UVEK KOLIKI JE TRUD POTREBAN DA NJIMA BUDE BOJE .
MOJ POSTOVANI I DRAGI DJORDJE, ZELIM TI DOBRO ZDRAVLJE I BLAGOSLOV HRISTOV ZA SVE STO RADIS !!!
Preporuke:
13
9
70 ponedeljak, 10 april 2017 19:51
Dragan, Katun
Da je ove neophodno oterati je nesporno, međutim, ukazali ste s pravom i šta je potencijalno najveća slabost ovih okupljanja - iza njih ne stoji niko. Problematična tvrdnja, teško je u to poverovati s obzirom da smo višestruko "pokriveni" od znanih i neznanih NVO i para formacija koje su na apanaži neiscrpnih fondova.
U namerno generisanoj ekonomskoj apokalipsi, nekoliko garnitura-od crvenocrne, žute, one u međuvremenu i ovih "duše" su džabe, klijentela za koju ne morate biti Koperfild da bi "popili" plasiranu iluziju /primer vučijevi karavani, procenat glasova koje je "osvojio", ...7.
Kakav god ishod bio, smatram da je ovaj nikogović ozbiljno bar načet, što daje iskru nade da će mo pre no što smo se do ovoga nadali Ispratiti.
Preporuke:
11
8
71 ponedeljak, 10 april 2017 19:53
Boba
@negi
Da, tačno je, Srbija je nedefinisana teritorija koja glumi državu i 'nezavisnost' u istoj meri u kojoj je glumataju i ostali satelitski režimi istočnoevropskih samoporobljenih teritorija.
Zato svaki pokušaj talasanja koji pokazuje da ima još života u kolonijama namenjenim tranzicionom zbrinjavanju roblja i privremenoj pacifikaciji i postepenom trajnom nestanku treba pozdraviti kao znak da nije umrla svaka nada.
Ovi koji to sabotiraju ne shvataju da im je namenjena sudbina ili roblja ili kapoa u logoru a u svakom slučaju ista na kraju. To što u procesu oni koji strvinare imaju iluziju da malo bolje životare nažalost je puka iluzija. To ipak ne treba da im posluži kao olakšavajuća okolnost jednog dana. Slabo su učili istoriju pa su prevideli da je Francuska šišala do glave prostitutke koje su išle sa okupatorima. Ta praksa se pokazala poučnom i treba je primeniti i na političke prostitutke a i sitne prodane duše koji eto 'samo zarađuju za život' iako uništavaju i svoju budućnost.
Preporuke:
19
2
72 ponedeljak, 10 april 2017 19:54
Knežević Milan
Ja sam "preumio".
Do juče- i ja sam po inerciji iskustava mislio kao mnogi- da je ovo orkestrirano, da je iza protesta neki "Soroš" ili slična ekipa.
A onda sam se naterao da pogledam po netu- šta, u stvari, hoće da deca?
Bio sam vrlo iznenađen onim što samvideo i čuo.
Ukratko, ko se sa onim što oni govore ne složi- ne slaže se sa zdravim razumom; svaki zahtev je više nego opravdan i utemeljen. I ne treba povezivati početak ovih protesta sa minulim "izborima"; nisu u direktnoj vezi, osim što su rezultati samo "okidač" za početak, ona polsednja kap, koja je prelila čašu, koju svi ispijamo 20-ak godina.
Postiđen svojom greškom i tvrdoglavim odbijanjem da saslušam i proverim, sada sam na strani ovog protesta 100%, a moj jedini "alibi" je što sam toliko puta prevaren, da bih bio još veća budala da sam se lakše "primio"; dakle, moj predlog svima je da strpljivo saslušaju poruke protesta- sve će im biti kristalno jasno veoma brzo.
A onda neka donesu odluku...
Preporuke:
42
4
73 ponedeljak, 10 april 2017 20:18
Petar
Imao sam sreće i upoznao sam gospodina Vukadinovića na protestima u subotu. Rekao sam mu da je ovo bolestan čovek i da nama ne preostaje ništa drugo nego da protestvujemo jer mi nemamo druge opcije. Ali mislim da iako je opasno opozicija među kojom je gospodin Vukadinović kao i Jovo Bakić nejrelevantnija osoba treba jače i ozbiljnije da krenu u borbu, jer Narod je izašao na ulicu. Ako vi ne iskoristite instituciju Skupštine i ne pokrenete nešto onda bolje da Narod nije ni izlazio. Jer da budem iskren sve je bolje od ovih na vlasti, pa čak i otvoren rat protiv Nato država u okruženju, jer ovo što Narod danas živi u Srbije je lagano umiranje kao u logoru. Toliko od mene
Preporuke:
27
5
74 ponedeljak, 10 april 2017 21:17
Bgd na vezi
Odnos velikih sila prema nama vise manje je slican kroz istoriju i sad. Ne mozemo ocekivati dobronamernost i razumevanje od mocnih--tu postoje samo interesi. Vukadinovic sa pravom javno kaze ne podrzavajte ono u Srbiji sto nikad ne bi podrzali kod vas ! Ako se zele promene na bolje za drustvo u celini, a sto mladi ljudi sa punim pravom traze, moramo se sami izboriti. Opozicija je morala znati sta ih ocekuje sa Vucicevim i rezimskim smicalicama na izborima; Umesto da se konsoliduju i dogovore, svako je hteo neku svoju trku i ishod je los; potpuno je razumljivo ogorcenje mladih ljudi i svih koji protestujemo sa politicarima uopste i onima koji usko podrzavaju samo svoje. Promene mogu da nastanu samo uz zajednicku, upornu,savesnu i predanu borbu protiv svega loseg sto su Napredni napravili u Srbiji, ali i njihovi brojni prethodnici. Podrzavam mirne, uporne i dostojanstvene proteste.
Preporuke:
14
1
75 ponedeljak, 10 april 2017 21:26
Spiridon
@ Knežević Milan

Najbitnije nije šta hoće ta deca, već šta hoćete vi i svako od nas. Ko hoće da mu Vučić bude poluludi faraon koji se javlja kao hodža pet puta dnevno i gde njegova partijska vojska kao skakvci sve uništava a on neka sedi kući. Ko to neće, neka se pridruži protestima ili makar neka ne smeta traženjem dlake u jajetu i jurenjem fantazmagoričnih Informer zavera. Prema tome situacija je vrlo jasna, svako onaj ko ovde kucka po tastaturi, glumi ludilo pa se pita zašto nema ćirilice ili ko stoji iza svega ovoga radi za Vučića i njegov režim. Žao mi je ali tako je, ne može se malo biti trudan niti kao biti opozicija Vučiću sa takvim ponašanjem...
Preporuke:
34
5
76 ponedeljak, 10 april 2017 21:35
Magenta
Kratko i jasno: dok glavna tema demonstracija (ili TO nazovite imenom koje vam se čini najboljim) ne bude OKUPACIJA i borba protiv nje, ovo je promašeno. Promena sistema nama treba, a ne ostajanje u starim okvirima ... novi izbori, smene po nekakvim agencijama i slična gubljenja vremena.

Videh juče i neki transparent na engleskom koji želi dobrodošlicu izbeglicama, ali ne onima sa Kosova ili iz Bosne i Hrvatske, već onima kojima su namenjena sredstava iz budžeta, za "rešavanje pitanja smeštaja". Kakve ovo veze ima sa nezadovoljstvom omladine i građana sadašnjim stanjem? Zar su naš najveći problem migranti? A ne mi sami i naši životi? Biće da mladi baš nemaju predstavu o tome šta bi hteli. Jesu nezadovoljni, ali okupaciju baš i ne primećuju. Hajde prvo da uradimo ono što je najvažnije - da uklonimo okupatorske sluge. Nema više čega da se bojimo, okupatori su zabavljeni trenutno nečim drugim.
Preporuke:
27
7
77 ponedeljak, 10 april 2017 21:40
Orwell 1984
Ovi SNS-botovi se bas pomamili ko stoji iza protesta?Stoji slobodna Srbija eto ko stoji.
Preporuke:
21
10
78 ponedeljak, 10 april 2017 21:50
Bojan, Priština
Nema ništa, zapad je napumpao mišiće Vučiću sad ih pumpa Jankiviću a mi iz prve Srbije u bunaru.

Jeremića su sa 18 procenata, kolko je imao kad je došao srozali na 5 posto, a Boško ne može da preskoči 3 procenta. U ovim uslovima nema boljitka ni u perspektivi. A nema izglefa da će uslovi biti bolji.
Preporuke:
30
7
79 ponedeljak, 10 april 2017 23:25
Pravda
Gospodin Vukadinovic je trebalo da se kandiduje za predsednika,ali kao Covek sa ogromnim postenjem,integritetom,hrabroscu ,znanjem i pamecu nikad ne bi prosao u zemlji koja se nekada Srbijom zvala.
Preporuke:
11
7
80 ponedeljak, 10 april 2017 23:37
Konobar
Zahtevi Omladine Srbije su zdravi, normalni,racionalni. Ko misli da nisu - neka se zamisli!

Omladina Srbije jeste temelj naroda. Ostavimo tastature - u pomoć Omladini!
Preporuke:
23
4
81 ponedeljak, 10 april 2017 23:50
Jovan T.
Svaki režim je ranjiv, manje ili više, pa i Vučićev, tako da oko toga ne treba previše trošiti vreme za diskusiju. Nijedna vlast ne traje večno, pa će tako i Vučić, kao i oni pre njega, vladati još 2, 5 ili ne-znam-koliko godina i nestati sa političke scene. To je neminovnost i nije nikakva mudrost zaključiti da će do toga jednog dana doći. Ali ono što je (jedino) bitno je: ko umesto Vučića? Ko posle Vučića? Ako se sve svede na formalne, a ne suštinske, razlike i na opsesiju time da samo Vučić mora da padne po svaku cenu, a ''onda ćemo videti šta ćemo'' - u tom slučaju nismo mnogo odmakli. Pa najjački opozicioni lider u ovom momentu, Saša Janković je na dan Sv. Save rekao da je to za njega dan Srđana Aleksića, a dva dana uoči izbora da se u Srebrenici desio genocid. Kako očekujete pobedu takvih ljudi? Pa zbog takvih ljudi i pobeđuje Vučić. Dajte nekog iskrenog rodoljuba i Vučić će otići, a zameniti ga neko normalan
Preporuke:
21
11
82 utorak, 11 april 2017 00:03
Knežević Milan
Magenta
dok glavna tema demonstracija (ili TO nazovite imenom koje vam se čini najboljim) ne bude OKUPACIJA i borba protiv nje, ovo je promašeno. Promena sistema nama treba

Upravo to i jeste tema demonstracija!
Vudeli ste parole u kojima pominju kapitalizam, strane banke i MMF?
Ako odu pred ambasadu SAD, samo daju divan izgovor režimu da ih proglasi za rulju koja pravi nered i daje idealan alibi za angažman Policije i zabranu.
Ovako im ne mogu ništa, osim da ih trpe i nerviraju se.
Ne treba gubiti nerve, treba strpljivo graditi ov što su počeli; sasvim dobro razmišljaju. Narod polako shvata šta oni zapravo hoće, a to je ono što iz kože vadi i režim i "opoziciju", jer postaju medijski "neodoljivi".
Sad se čeka ko će prvi da "trepne" u ovoj igri živaca, a tu su protestanti u ogromnoj prednosti, jer njihov stres svakim korakom u šetnji opada, a onima na koje su se ustremili- raste.
Vreme radi za protest, a protiv sistema...
Preporuke:
24
4
83 utorak, 11 april 2017 01:00
Guliver
Definitivno je jasno da od Vučića nema i ne može biti gore. Mala je ovo zemlja koliki je on izdajnik.
Preporuke:
29
6
84 utorak, 11 april 2017 08:58
Risto
Zbog Saše Jankovića ne vredi ni kod kuće iz dosade napisati neki transparent, a kamoli ga izneti na ulicu i pomoći mu da on nešto odlučuje. Voleo bih da vidim nekog srpskog domaćina na čelu Srbije, a ne stranog plaćenika.
Preporuke:
24
9
85 utorak, 11 april 2017 09:15
Sorry
RUSI LJUTI NA VUČIĆA – MEDVEDEV OTKAZAO POSETU SRBIJI!
AV je SRAMOTA za SRBIJU !!!
Preporuke:
16
1
86 utorak, 11 april 2017 10:17
dragan
Srbija je zemlja ekstremnih stavova. Na srecu vise nemamo mnogo evrofanatika, ali to ne znaci da cemo biti spokojni, imamo sve vise ruso ili jos gore putinofanatika. To je mozda jedini i pravi kult u danasnjoj Srbiji. Kult Putina. I kao i svaki drugi kult duboko stetan i bolestan. Ima se utisak, da u Srbiji ima ljudi koji bi od svoje zemlje da naprave nesto kao Rusku Spartu. Oni bi da vode ruske bitke, da zastupaju ruske interese i tako dalje i tome slicno. Nama kao naciji treba realnost. Realno je Rusija sila koja nam pomaze. I to je to. Sto se tice unutrasnje politike te zemlje ona je autokratska, u velikoj meri izopacena sa recidivima staljinizma. Zastrasujuci je podatak da je 30 posto stanovnistva bilo u zatvoru, zbog ovog ili onoga. To nikada nije i nece dobro zavrsiti. Rusija je zemlja gde se ne sme protestvovati jer je sve Soros i obojena revolucija. To je izgovor za tiraniju tamo i postaje i ovde. Zato ako je ovaj tekst korak ka ruso realizmu bilo bi stvarno ohrabrujuce.
Preporuke:
6
10
87 utorak, 11 april 2017 11:20
@ Risto
Ajde, možeš ti to bolje. Nemoj da te bot-programer mozgova ukori zbog nemaštovitosti!
Preporuke:
7
3
88 utorak, 11 april 2017 13:26
Deus
Ne zamlacujte se "energijom mladih ljudi". Ona ne postoji - protesti su sve samo ne spontani i to svi vrlo dobro znaju. Cilj im je Vucic licno tj pritisak na njega u vezi sa mestom premijera kao i odustajanje od bilo kakve saradnje sa Rusijom a u reziji Anglosaksonaca. Ono sto Vukasinovic, Obradovic rade je da te proteste pokusavaju da "preuzmu" da Vucic ne bi napravio pod pritiskom jos gori jad. U tome su donekle i uspeli pa se zato Cedomir Jovanovic, Pajtic, DS, Jankovic i ekipa vec ogradjuju od protesta jer pogadja interese njihovih mentora Anglosaksonaca. Vucic da je pametan posmenjivao bi sve njemu nelojalne ljude u RIK, REM i televizijama i raspisao parlamentarne i lokalne izbore i tako zapecatio sudbinu vecini opozicionih partija koje se mnogo vise cuju nego sto glasaca imaju.
Preporuke:
6
21
89 utorak, 11 april 2017 13:41
Ja glasam za studente
Mislim da bi ova država procvetala ako bi se ukinulo pravo glasa svim punoletnim građanima koji nisu studenti. Čim je neko student to znači da je strašno pametan, da se razume u sve, i da zna šta je najbolje za državu i za ostale građane. Razume se, tu treba uračunati i one večite studente jer - student je student- dakle NAJPAMETNIJI,NAJPOŠTENIJI... MA, UOPŠTE SVE NAJ. Svi ostali - seljaci, radnici, zanatlije,lekari, profesori, učitelji, inženjeri, vaspitačice,bolničari, tehničari raznih struka... svi oni su nazadni i glupi i samo treba da slušaju studente.
Preporuke:
10
23
90 utorak, 11 april 2017 14:50
Boba
Botovi, nije ničija do zore pa neće ni Vučićeva. Budite sigurni da ćete jednog dana kao i on odgovarati narodu za subverziju, saradnju sa okupatorom i sve zlo koje nanosite. Zato pamet u glavu, poklopite se po ušima i ćutite, samo tako ima šanse da se izvučete jednog dana na glupost, mladost i neznanje.
I pogledajte se u ogledalo svaki dan, dugo i pažljivo. Ako možete da izdržite duže od dve sekunde ima i za vas nade...
Preporuke:
14
4
91 utorak, 11 april 2017 15:00
Dragan R
@dragan
Poštovani imenjače, naša zemlja je Srbija i samo o njoj i treba da brinemo, a o svima drugima prema zaslugama. Upravo zbog tih zasluga Rusija i ima najviše simpatija i poštovanja u Srbiji. Nas ne treba da zanima unutrašnje uređenje ni Rusije niti bilo koje druge države, niti da li je ono autokratsko ili nije, već samo kakav odnos ta zemlja ima prema Srbiji i našim interesima. A Rusija je, za razliku od Zapada gotovo uvek imala razumevanje za Srbiju. Zato ne mogu da shvatim da se o takvoj zemlji misli i piše loše, a posebno da se iznose laži kakve ste vi naveli u svom tekstu. Ne znam odakle vam ti podaci, ali to što ste napisali da je u Rusiji 30% stanovništva bilo u zatvoru je neviđena laž. Ako vas baš zanima, zemlja sa najvećim brojem zatvorenika na svetu je Amerika, ona koja izvozi tzv demokratiju ( po meni prodaje m..a za bubrege), gde je u zatvorima blizu 3 miliona ljudi ili 1% stanovništva, a Rusija je druga sa blizu 900000 zatvorenika, ili 0,6% stanovništva.
Preporuke:
9
1
92 utorak, 11 april 2017 15:28
gavrilo @ ponedeljak, 10 april 2017 19:49 GEDZA
Onomad naš proslavljeni pisac, pjesnik, Akademik Matija Bećković odbi da bude kandidat rodoljubivih snaga za Predsjednika.Bio sam ljut, rezigniran ali samo zato što sam naivan i neiskusan u političkom životu i življenju nas Srba!I dan danas sam na njega ljut i ne volim da ga vidim ali je on dobro znao zašto to nije htio da učini.Koliko god Matija daje rodoljubive izjave i podiže moral ovom izgužvanom Narodu mislim da on u sebi gaji prezir prema našim svim političkim elitama i strankma, mada nisam siguran da li ima isti takav odnos i prema narodu!Bojim se da ima jer mi nismo još dostigli onu kritičku tačku gdje možemo da kažemo što je dobro a što nije za Narod i Državu, jer su prevashodno lični interesi na prvom mjestu.Takvog političara nema, niti će ga biti još za neko vrijeme a Srbija prolazi kroz sito, i sumnjam da će od nje išta preostati!
Preporuke:
8
2
93 utorak, 11 april 2017 16:00
Dragi Moji,
..."spontani" botovi, vreme je da ostavite tastaturu i izadjete na ulicu da pomognete svojim drugarima studentima. Vreme je veoma lepo javili su da ce da padne kisa, ja ne mogu sa vama moram da opalim jedan WOT. Lepo se provedite,

Pozdrav,
Boban
Preporuke:
4
9
94 utorak, 11 april 2017 16:45
Odin
Greše studenti i ostali kojima je u fokusu "borba za prava radnika i seljaka".

Samo omasovljavanje malog i srednjeg privatnog biznisa i stvaranje adekvatnih uslova za rad i razvoj istog pre svega kroz smanjivanje poreza i regulativa i obezbeđivanja fer tržišnih uslova, dakle slobodnog tržišta.

Liberalni kapitalizam je pravo rešenje za Srbiju, a ne ova situacija gde se ruši mali biznis, gde se na primer povećavaju dažbine paušalcima i gde su regulative za bavljenje privatnim biznisom kompleksne i naporne.
Administracija "Uvek fali jedan papir"...

Tako umesto da neko ima svoju malu radnju biće zaposlen u "Juri" ili sličnoj fabrici.

Mali i srednji biznis treba da bude zaštićen, a kod nas je zaštićen samo krupan biznis.

Čile koji je bivša kolonija sada ima prosečne plate od 900 evra upravo zbog toga što ima takav sistem koji se zasniva na liberalnom kapitalizmu.

A Srbija koja je stara evropska država ima prosečne plate od oko 300 evra što je tužno.
Preporuke:
8
12
95 utorak, 11 april 2017 16:46
Odin
Socijalizam je filozofija neuspeha, veroispovest neznanja i jevanđelje zavisti i kao svoju veliku vrlinu nudi jednaku raspodelu bede. - Vinston Čerčil
Preporuke:
2
12
96 utorak, 11 april 2017 21:50
Nenad
Dovoljno je da pokrenemo NARODNU INICIJATIVU (po Ustavu) za referendum o priključivanju EUropskoj uniji.
Kada nas 100 000 bude potpisalo onda Skupština mora da raspiše referendum, i SNS će se raspasti kao kula od karata.
Preporuke:
10
1
97 sreda, 12 april 2017 00:07
Zoran
Slabo je njegov rezim ranjiv. Ima podrsku zapada i puno ljudi u Srbiji.
Preporuke:
2
5
98 sreda, 12 april 2017 09:12
@Nenad
Tačno je to što kažete ali postoji jedan problemčić. Nema ko da to organizuje. Patriotska parlamentarna opozicija ne postoji kao snaga koja nešto ozbiljno može da uradi (samo u tragovima).
Realno svi na opozicionoj sceni su u nekim fijokama i rečeno im je da su neke teme tabu i da o njima mogu da (ograničeno) ispiraju usta ali ništa konkretno ne smeju da rade.
Referendum o pridruženju Srbije EU?
Ne zanosite se. Od Narodne inicijative nema ništa jer nema ko da je organizuje.
Da ima ko da organizuje potpisivanje inicijative za nedelju dana eto 100000 potpisa ali nema ko.
Srbiju vode političari foliranti a narod voli folirante, pardoon bajke za laku noć. Zato nam tako i ide. I da ne bude zabune ovakav narod je realno zaslužio sve što mu se dešava jer ko neće da svoju sudbinu uzme u svoje ruke drugi mu je kroje prema svojim potrebama. Ropski mentalitet Srba je pokazan i dokazan.
Laku noć Srbijo.
Preporuke:
3
2
99 subota, 15 april 2017 20:55
Peragenije
Komentar je spin na "spin". Samo fraze o "diktaturi" i sličnom. Kome je više do REČI? Zato pogled ka REZULTATIMA: u kojoj tački i kom smislu aktuelna Vučićeva politika STRATEŠKI odstupa od onoga što je označio, i donekle započeo, Zoran Đinđić?
Preporuke:
2
3
100 četvrtak, 20 april 2017 05:02
Dole SNS dr Ivana Vranjković
Borimo se protiv namestenih konkursa kao što je onaj za prijem 2 doktora medicine na institutu za reumatologiju u Beogradu avgusta 2016.god. kada je primljena SNSova dr Ivana Vranjković zbog koje je Zlatibor Lončar i raspisao konkurs da bi ih čak i direktor instituta prof. Damjanov molio da se primi i njegova veza dr. Marija Atanasković pa je zato raspisan konkurs za dve osobe. Ivana se javno hvali o tone pa predlazem da se okupimo ispred instituta za reumatologiju u Bg, Resavsja 69 i zvizdimo dok misevi ne odu
Preporuke:
0
0
101 petak, 21 april 2017 15:44
Da li se žutopatkaši bune zbog ovog sunovrata
Evo šta će deca da uče u predškolskom. I to vas ne zanima, a zanima vas Saša J i Savamala. ne zaboravite da je prvi korak ka ovom sotonizmu bio đinđićev i Gašov program
Šta se konrektno radi kod oralnog seksa?

Biti zaljubljena osoba, biti voljen i voditi ljubav je predivna stvar. Na koji način će se ostvariti seksualni odnos, stvar je želja, potreba i dogovora osoba koje vode ljubav. Oralni seks je vrsta seksa u kojoj je polni organ žene ili muškarca stimulisan oralnim putem, odnosno usnama, jezikom, zubima.

Šta je to analni seks?

Analni seks je jedan vid seksualnog odnosa. Nemoj se opterećivati “tehnikom”. Osobe koje se vole shvatiće šta im prija.


ovo su žute tekovine...
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner